joi, 7 ianuarie 2010

Raceala si gripa

Ar fi trebuit sa pun la nas un antivirus, kaspersky de preferat, dar cum am amanat si am gasit tot timpul scuze nu l-am pus. Ba ca nu am licenta, ba ca las pe mai tarziu ca trece, ba ca sunt semne de revenire prin stranuturi puternice si asa m-am umplut de virusi. Puteam sa pun un trail si astfel nu as mai fi avut probleme cu codul galben de inundatii.
A trebuit sa incerc sa ma dezinfectez punand la treaba fervex-ul, astfel drumurile au fost dezmucite si tinute sub control o buna perioada de vreme.
Astept noi statistici referitoare la previziunea si starea bolii. Unii spun ca ar trebui sa ma duc acasa, altii ca nu o sa scap, altii degeaba scap ca oricum sunt cu capu' si asta nu o sa treaca orice as lua, altii "da Doamne", altii "nu pleca".
Da o asteptam sa revina, mi-o promisesem mai demult. O intampin initial cu raceala, mi-e frig prin toti porii, apoi imi devine draga si o astept cu caldura. Temperatura variaza, cand frig, cand cald. Nu ma pot purta constant cu ea. Daca sunt rece cu ea, o sa plece, daca ii arat ca o iubesc, o sa stea o vreme, dar la fel o sa plece, deci orice as face nu o pot multumi. Asa ca o las sa se joace in voie cu mine .. o perioada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu