sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Creaturile iernii

Se pare ca intr-o zi frumoasa de iarna, placuta ploaie si virilul ger s-au intalnit la asfintit. Si cum atractia lor crestea in intensitate pe ora ce trecea, temperatura scadea si mai mult. Din dragostea lor s-au nascut scantei de gheata care s-au numit apoi fulgi de zapada. Zapada a luat diferite forme nascandu-se oamenii de zapada. Dar acesti oameni de zapada nu erau toti perfecti si placuti privirii. Ca in orice rasa existau si defecte. Astfel unii dintre ei aveau cioc, sau cornite, nas de gheata iar altii aveau chiar brate de fierastrau. Unii erau buni, altii rai. Dar cine era de vina pentru asta? Ploaia, gerul sau creatorul?

6 comentarii:

  1. sau poate ca lucrurile asa trebuiau sa se intample si in concluzie nu este vina nimanui .. poate daca am incerca sa luam persoanele din jurul nostru asa cum sunt, atunci nu s-ar mai ajunge sa dam vina pe altii sau pe noi, ne-am accepta si cu bune si cu rele ..
    ps. pe mine nu prea mai reuseste sa ma supere nimeni de la un timp :P

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci esti o domnitza fericita, ceea ce nu poate decat sa bucure intregul univers :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))) .. ma amuza comentariu tau, as zice ca faci misto de mine :) .. dar ai dreptate, sunt multumita de starea mea actuala, nu am de ce ma plange, iar daca lucrurile vor merge dupa plan, la vara vei primi un rand de chei sa vii la mare :P

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmmm...n-a fost intentzia mea sa fac misto.

    RăspundețiȘtergere
  5. stai linistita .. mi-a placut cum ai scris :)

    RăspundețiȘtergere