joi, 24 februarie 2011

12 comentarii:

  1. Eu vreau o poveste, mai ''spune-mi o poveste'', lasa postarile/preluarile de pe youtube. Vreau povesti!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fie cu dedicatie sau fara? Cu triluri lungi, copilarii sau multe alte fantezii, iar cand totul s-ar termina, mult timp multimea va ovationa, iar tu vei fi considerat, eroul blogului salvat, ce nu mai cade in pacat sa fie mereu invadat de muzici lungi, lalaitoare si animatii obositoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am inteles nimic,mi-ai putea desena? Asta nu era de bine,nu? la comentariul tau ma refer...

    RăspundețiȘtergere
  4. :) .. Traducerea suna cam asa: ce gen de poveste ai prefera si pentru cine sa fie. Daca este pentru tine sa iti pui si un nume cand mai postezi.
    Ps. Nu am vrut sa te sperii foarte tare, poate doar asa putin :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pai sa fie una asemanatoare cum ne-ai obisnuit de-a lungul anilor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai promit ca scriu ceva scurt, imediat dupa ce postezi cu un nume :)

    RăspundețiȘtergere
  7. neah,sint prea batran sa cred in vorbe,vreau doar fapte. vreau o poveste prima data.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) ... oky, las de la mine de data asta ..

    RăspundețiȘtergere
  9. atunci astept povestea. dupa aia iti spun numele.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu este o poveste, doar ceva scris repede, apoi ma intorc la treburile mele .. unii oameni mai trebuie sa si munceasca :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. povestea merge mai departe :)) :*>:D<

    RăspundețiȘtergere