joi, 15 octombrie 2009

Vata de zahar

Azi pictez cu gandul. Mi-am scos culoarea galbena si mi-am conturat niste nori de vata de zahar pe un cer de vanilie. O sa stau un pic sa ma odihnesc pe unul pana imi vine dovleacul caleasca tras de doi melci. Mi-este un pic cam frig, asa ca desenez si o soba alimentata cu raze de soare. Din cand in cand mai deschid usa sa mai adaug noi sori si scantei de raze evadeaza in lumea nou creata. Ma plictisesc repede, asa ca imi iau zborul pe o pala de vant pana la capatul lumii. Aici ma scald in ultimele raze violete venite de la zile distanta de casa inainte de a-mi intampina trasura. Este vremea sa ies la plimbare cu caleasca, asa ca trasez o cortina de stele, fiindca este timpul pentru o atmosfera de vis. Noapte buna.

2 comentarii:

  1. Vise frumoase, draga mea! Dar nu ai zis nimic de prinţ...

    RăspundețiȘtergere
  2. cum spunea cineva drag povestea printului este perpetua si fara de sfarsit, deci nu are ce cauta intr-un vis finit :P

    RăspundețiȘtergere